Send oss en e-post
+47 958 33 193

Om Arrangementsupport AS

Arrangementsupport AS (PCO – Professional Conference organiser) har erfaring fra små og store arrangementer, alt fra budsjettering, forslag og ideer for planlegging fra starten av et arrangement til gjennomføring og etterarbeid. Vi bistår både bedriftsmarkedet, organisasjoner og foreninger i forbindelse med faglige konferanser, kongresser, seminarer, events, incentives, ledsagerturer, kultur og underholdning mm. Vi har gjennomført diverse en - til flere dagers faglig arrangement i tillegg til sosiale opplevelsesturer, dagsutflukter, helgarrangement, pre– og post turer, åpningsfeiringer av nye lokaler mm. Vi setter sammen ulike løsninger tilpasset kundens ønske og arrangementets form.

Arrangementsupport har et fullstendig internettbasert system for arrangementer av alle typer og størrelser. Her håndteres alle detaljer i forbindelse med deres arrangement.

Arrangementsupport AS ble opprettet i 1990 og drives av undertegnede. Konsulenter tilpasset hvert enkelt oppdrag leies inn ved behov både i forkant og under gjennomføring.

Cathrine Faye
Daglig leder / eier

Tjenester

  • Administrative detaljer
  • Faglige og praktiske rammer
  • Tilrettelegging av type aktiviteter og kultur i forhold til kundegruppe
  • Vi utarbeider webside for ditt arrangement
  • Sikker oppbevaring av all data
  • Tilrettelegging av aktiviteter, kulturelle- og sosiale arrangement

 

Vår historie

  • 1990

    Etablering

    Arrangementsupport (PCO – Professional Conference organiser) ble opprettet. Vi arrangerte fra tidlig start konferanser for grupper fra 20-300 personer. I 1992 og 1993 ledet vi logistikkavdelingen i Stiftelsen Norsk Sykkelsport for gjennomføring av «VM i sykling 1993» med 300 frivillige og 4 ansatte i logistikkavdelingen.

  • 2006

    Første kongressystem

    Vårt første kongressystem ble tatt i bruk, og vi fikk nye spennende forespørsler på mer omfattende arrangement parallelt med øvrige konferanser og arrangement.

     

     

  • 2008

    Arrangementsupport AS

    Arrangementsupport ble endret til aksjeselskapet Arrangementsupport AS. Gjentagende kongresser ble etterspurt og gjennomført og behov for ytterligere detaljerte systemer ble vurdert.

     

     

     

     

  • 2011

    Mer kongresser

    Vårt nye egendefinerte kongress-system ble tatt i bruk og utvikles stadig. Nye gode samarbeidspartnere er på plass og vi tilpasser vårt system til enhver forespørsel. Systemet håndterer alt fra webside for arrangementet til detaljerte påmeldinger innenfor alle behov, deltakeropplysninger, fakturering av deltakeravgifter, individuell mailkorrespondanse, kursdiplomer, navneskilt, alle nødvendige lister og rapporter både til hotell, transport, bank, prosjektregnskap, deltakerhåndtering i forkant og under gjennomføring, oppfølgingssystem i forhold til fakturakontroll, publisering av forelesninger, egendefinerte adminn-sider for forelesere med reisebilagsystem, honorarhåndtering, lønninger- og utbetaling til forelesere, mm.

  • 2013

    Mer konferanser

    Arrangementsupport ivaretar kundenes kongresser men også konferanser og incentives. Spennende samarbeidspartnere i blant annet Frankrike, Spania og Hellas er på plass med opplevelsesrike vinter- og sommerkombinasjoner, fag og aktivitet